Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (19)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мисечко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Мисечко О. 
Спеціальні лінгвістичні навчальні заклади як нова форма підготовки в Україні викладачів іноземних мов у 30-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Мисечко // Історико-педагогічний альманах. - 2007. - Вип. 2. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2007_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мисечко О. 
Становлення професійної підготовки вчителя іноземної мови в Україні як системи [Електронний ресурс] / О. Мисечко // Історико-педагогічний альманах. - 2008. - Вип. 1. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2008_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.081 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мисечко О. Є. 
Історіографічний аспект дослідження проблеми підготовки вітчизняного вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Мисечко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 474-481. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_97
Подано авторську систематизацію історіографічних праць, що стосуються проблеми розвитку спеціалізованої професійної підготовки вітчизняних учителів іноземних мов (класичних і західноєвропейських). Систематизація здійснювалася на перетині проблемно-тематичного й хронологічного підходів. За проблемно-тематичним принципом виділялися три групи історико-педагогічних розвідок: такі, що висвітлюють процес запровадження й поширення викладання іноземних мов; такі, в яких розглядається історичний розвиток вищої педагогічної освіти в Україні; такі, що досліджують безпосередньо становлення організаційних засад, змісту і форм професійної підготовки вчителя мов. За хронологічним принципом виділено чотири історіографічних періоди: I – друга половина ХІХ ст. – 1917 р.; II – 1917 ‒ 1920-ті рр.; III – 1930 – 1980-ті рр.; IV – 1990-ті рр. – початок ХІХ ст. Представлена авторская систематизация историографических работ по проблеме развития специализированной профессиональной подготовки отечественных учителей иностранных языков (классических и западноевропейских). Систематизация осуществлялась на пересечении проблемно-тематического и хронологического подходов. По проблемно-тематическому принципу выделялось три группы историко-педагогических исследований: те, которые освещают процесс введения и распространения преподавания иностранных языков; те, в которых рассматривается историческое развитие высшего педагогического образования в Украине; те, в которых исследуется непосредственно становление организационных основ, содержания и форм профессиональной подготовки учителя языков. По хронологическому принципу выделено четыре историографических периода: I – вторая половина ХІХ в. – 1917 г.; II – 1917 ‒ 1920-е гг.; III – 1930 – 1980-е гг.; IV – 1990-е гг. – начало ХІХ в. The article suggests author’s systematization of historical works that touch upon the problem of development of specialized professional preparation of national teachers of foreign languages (Classics and modern). The systematization is based on the crossroad of problem/topic-centered and chronological approaches. According to the problem/topic-centered approach, the body of historical-pedagogical researches is divided into three groups: 1) those that cover the process of introduction and dissemination of foreign language teaching; 2) those that deal with the historical development of the higher pedagogical education in Ukraine; 3) those that study the gradual growth of organizational background, content and forms of professional preparation of language teachers. According to the chronological principle, four historiographical periods have been singled out: I – second half of the ХІХ c. – 1917; II – 1917 ‒19 20s; III – 1930s –1980s; IV –1990s –begin. of the ХІХ с.
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.685 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мисечко О. 
Тенденції становлення фахової підготовки вчителя іноземної мови в Україні [Електронний ресурс] / О. Мисечко // Іноземні мови. - 2009. - № 2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2009_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 76.579 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мисечко О. Є. 
Вітчизняна традиція творення культуроцентричного підручника англійської мови: досвід радянського періоду [Електронний ресурс] / О. Є. Мисечко // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 31-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мисечко О. 
Особливості службового спілкування іноземною мовою офіцерами-прикордонниками [Електронний ресурс] / О. Мисечко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.026 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Берестецька Н. В. 
Дидактико-методичні моделі інтегрованого заняття з англійської мови у процесі іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. В. Берестецька, О. В. Мисечко // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 4. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мисечко О. В. 
Тексти еко-дискурсу: синтаксичний параметр (на матеріалі англомовних нормативних документів Індії) [Електронний ресурс] / О. В. Мисечко, Т. Л. Щеголєва // Мова. - 2018. - № 30. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_30_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.114 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Назаренко Н. 
Особливості перекладу художніх текстів [Електронний ресурс] / Н. Назаренко, О. Мисечко // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2016. - Вип. 23. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2016_23_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.498 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мисечко О. Є. 
Професійно-педагогічна підготовка у класичному університеті: історія протистояння "за" і "проти" [Електронний ресурс] / О. Є. Мисечко // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2017. - Вип. 32. - С. 138-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2017_32_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Олександренко К. В. 
Психолінгвістичні аспекти сприйняття і розуміння іншомовного тексту [Електронний ресурс] / К. В. Олександренко, О. В. Мисечко // Психологічний журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psj_2020_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.261 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Олександренко К. В. 
Психологічні особливості впливу успішності оволодіння іноземною мовою на розвиток особистості [Електронний ресурс] / К. В. Олександренко, О. В. Мисечко // Вісник Національного університету оборони України. - 2022. - Вип. 6. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2022_6_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 652.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського