Пошуковий запит: (<.>A=Мисечко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Мисечко О. Спеціальні лінгвістичні навчальні заклади як нова форма підготовки в Україні викладачів іноземних мов у 30-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Мисечко // Історико-педагогічний альманах. - 2007. - Вип. 2. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2007_2_6
|
2. |
Мисечко О. Становлення професійної підготовки вчителя іноземної мови в Україні як системи [Електронний ресурс] / О. Мисечко // Історико-педагогічний альманах. - 2008. - Вип. 1. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2008_1_7
|
3. |
Мисечко О. Є. Історіографічний аспект дослідження проблеми підготовки вітчизняного вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Є. Мисечко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 474-481. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_97 Подано авторську систематизацію історіографічних праць, що стосуються проблеми розвитку спеціалізованої професійної підготовки вітчизняних учителів іноземних мов (класичних і західноєвропейських). Систематизація здійснювалася на перетині проблемно-тематичного й хронологічного підходів. За проблемно-тематичним принципом виділялися три групи історико-педагогічних розвідок: такі, що висвітлюють процес запровадження й поширення викладання іноземних мов; такі, в яких розглядається історичний розвиток вищої педагогічної освіти в Україні; такі, що досліджують безпосередньо становлення організаційних засад, змісту і форм професійної підготовки вчителя мов. За хронологічним принципом виділено чотири історіографічних періоди: I – друга половина ХІХ ст. – 1917 р.; II – 1917 ‒ 1920-ті рр.; III – 1930 – 1980-ті рр.; IV – 1990-ті рр. – початок ХІХ ст. Представлена авторская систематизация историографических работ по проблеме развития специализированной профессиональной подготовки отечественных учителей иностранных языков (классических и западноевропейских). Систематизация осуществлялась на пересечении проблемно-тематического и хронологического подходов. По проблемно-тематическому принципу выделялось три группы историко-педагогических исследований: те, которые освещают процесс введения и распространения преподавания иностранных языков; те, в которых рассматривается историческое развитие высшего педагогического образования в Украине; те, в которых исследуется непосредственно становление организационных основ, содержания и форм профессиональной подготовки учителя языков. По хронологическому принципу выделено четыре историографических периода: I – вторая половина ХІХ в. – 1917 г.; II – 1917 ‒ 1920-е гг.; III – 1930 – 1980-е гг.; IV – 1990-е гг. – начало ХІХ в. The article suggests author’s systematization of historical works that touch upon the problem of development of specialized professional preparation of national teachers of foreign languages (Classics and modern). The systematization is based on the crossroad of problem/topic-centered and chronological approaches. According to the problem/topic-centered approach, the body of historical-pedagogical researches is divided into three groups: 1) those that cover the process of introduction and dissemination of foreign language teaching; 2) those that deal with the historical development of the higher pedagogical education in Ukraine; 3) those that study the gradual growth of organizational background, content and forms of professional preparation of language teachers. According to the chronological principle, four historiographical periods have been singled out: I – second half of the ХІХ c. – 1917; II – 1917 ‒19 20s; III – 1930s –1980s; IV –1990s –begin. of the ХІХ с.
|
4. |
Мисечко О. Тенденції становлення фахової підготовки вчителя іноземної мови в Україні [Електронний ресурс] / О. Мисечко // Іноземні мови. - 2009. - № 2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2009_2_14
|
5. |
Мисечко О. Є. Вітчизняна традиція творення культуроцентричного підручника англійської мови: досвід радянського періоду [Електронний ресурс] / О. Є. Мисечко // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 31-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__5
|
6. |
Мисечко О. Особливості службового спілкування іноземною мовою офіцерами-прикордонниками [Електронний ресурс] / О. Мисечко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_5_12
|
7. |
Берестецька Н. В. Дидактико-методичні моделі інтегрованого заняття з англійської мови у процесі іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників інженерних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. В. Берестецька, О. В. Мисечко // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 4. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_4_4
|
8. |
Мисечко О. В. Тексти еко-дискурсу: синтаксичний параметр (на матеріалі англомовних нормативних документів Індії) [Електронний ресурс] / О. В. Мисечко, Т. Л. Щеголєва // Мова. - 2018. - № 30. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_30_13
|
9. |
Назаренко Н. Особливості перекладу художніх текстів [Електронний ресурс] / Н. Назаренко, О. Мисечко // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2016. - Вип. 23. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2016_23_56
|
10. |
Мисечко О. Є. Професійно-педагогічна підготовка у класичному університеті: історія протистояння "за" і "проти" [Електронний ресурс] / О. Є. Мисечко // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2017. - Вип. 32. - С. 138-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2017_32_18
|
11. |
Олександренко К. В. Психолінгвістичні аспекти сприйняття і розуміння іншомовного тексту [Електронний ресурс] / К. В. Олександренко, О. В. Мисечко // Психологічний журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psj_2020_4_6
|
12. |
Олександренко К. В. Психологічні особливості впливу успішності оволодіння іноземною мовою на розвиток особистості [Електронний ресурс] / К. В. Олександренко, О. В. Мисечко // Вісник Національного університету оборони України. - 2022. - Вип. 6. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2022_6_15
|